Holdet bag Busbooking.
Visionen med Busbooking
Busbooking blev stiftet i 2018 med visionen om at gøre busbranchen lettere tilgængelig for den almindelige bruger at leje en bus. Og gennem digitalisering blev resultatet en beregningsplatform, hvor alle, der kender sine rejsedetaljer, kan få en strakspris på ganske få minutter, og hvor de er total transparens iht. faciliteter, prisstruktur osv. Og hvor mindre lokale busselskaber får muligheden for at eksponere sig og sin forretning i et marked, der ellers ofte er domineret af de større markedsaktører.
Vores platform bliver i dag benyttes af flere tusinde brugere. Og gennem tiden har vi booket mere end 10.000 busrejser for vores kunder, der alle har haft særlige og forskelligartede behov i forhold til netop deres behov.
Grundprincipper.
Alle beslutninger, vi træffer i Busbooking, har sin oprindelse i et eller flere af virksomhedens 3 grundprincipper og værdier. Det sikrer, at vi altid arbejder i retning af samme målsætning. og disse grundprincipper er:
Øget fokus på synliggørelse og eksponering af lokale busselskaber
Som platform hjælpe mindre lokale vognmænd med at eksponere deres busser og forretning i en verden, der i højere grand operere online - og skabe synlighed og eksponering af en lokal løsning.
1Fuldstændig transparens i hele værdikæden - også i prisstrukturen
I en konservativ branche vil vi forsøge at skabe transparens kunde og leverandør imellem. Herunder også iht. at arbejde med en ensartet prisstruktur og løsning i alle kundeforhold.
2Større indsigt i bæredygtige løsninger. Og reduktion af tomkørsel
Vi vil altid forsøge at reducere tomkørsel på tværs af platformen og leverandører ved at samle kørsel - og proaktivt give indsigt i bæredygtige løsninger og alternativer i form af fx biodiesel- eller el-busser.
3